Klantenservice NOVI Gadgets B.V.

Prijzen

Prijzen op onze site worden altijd inclusief BTW getoond. Ook zijn onze prijzen altijd inclusief verzendkosten dit ongeacht het aantal dat u besteld. Bijvoorbeeld u besteld één product a € 7,95 dan zijn de kosten voor twee van dezelfde producten € 15,90.

 

Levering producten

Wij leveren in eerste instantie alleen in Nederland. De producten worden verzonden wanneer wij de betaling hebben ontvangen. Levering van grote bestellingen buiten Nederland zijn eventueel mogelijk, hiervoor dient u eerst contact met ons op te nemen.

 

Vragen

Mocht u vragen hebben over onze service, producten of de levering dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Via de mail proberen wij al uw vragen te beantwoorden en lossen wij eventuele problemen op. U dient uw vragen te sturen naar: info@novigadgets.nl, deze zullen wij binnen 48 uur beantwoorden.

 

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen met een volledig ingevuld retourformulier. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@novigadgets.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Download hier het retourformulier

 

Beschadiging

Heeft u een beschadigd of defect product ontvangen? Het gebeurd vrijwel nooit, maar mocht u toch een beschadigd of defect product ontvangen dan ruilen wij deze kosteloos voor u om. Neem hiervoor contact met ons op en wij proberen dit zo snel mogelijk voor u te regelen.

 

Verkeerd product

Mocht u een verkeerd product ontvangen dan kunt u deze naar ons terugsturen en zorgen wij er (uiteraard kosteloos) voor dat het goede product uw kant op komt.

 

Klachtenafhandeling

We raden je aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@novigadgets.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Privacy

Uiteraard behandelen wij uw privé gegevens met respect. Wij zullen deze gegevens opnemen in ons klantenbestand, om zo betalingen, het verwerken en het bezorgen van orders gemakkelijk te maken. Uw privé gegevens zullen wij nooit verstrekken aan derden, mits dit middels de wet van ons verlangt wordt. De beschikbaar gestelde gegevens kunnen uiteraard altijd door u worden ingezien. Bekijk ook onze privacy policy.